Valabila pentru comenzile plasate pe www.venara.ro.
Conform art. 9 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, cumparatorul are la dispozitie 14 zile de la primirea produsului pentru a-si exercita dreptul de retragere, adica sa returneze produsul fara a-si justifica decizia.
Conform art. 16 lit. d), e), f) din OUG 34/2014, cumparatorul nu poate denunta unilateral (nu poate returna) contractele de furnizare pentru produse care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid.
Pentru magazinul nostru, aceasta inseamna in mod expres:
NU se accepta retur pentru produse cosmetice desigilate, testate sau utilizate (ex.: parfumuri, decanturi, creme, uleiuri, sampoane, produse de ingrijire personala) din motive de igiena si siguranta.
Se accepta retur doar pentru produse sigilate, in ambalajul original, neutilizate si nedeteriorate, care pot fi revandute ca noi.
Bonul fiscal sau factura fiscala pe care este inscris produsul returnat.
Date de identificare: nume, prenume, adresa de domiciliu (conform art. 319 Cod Fiscal) si, dupa caz, semnarea dispozitiei de plata pentru retururi in numerar.
Din motive de igiena si siguranta, produsele cosmetice si parfumurile pot fi returnate doar daca sunt sigilate, neutilizate si in ambalajul original. Dupa desigilare, testare sau pulverizare, produsele nu mai pot fi returnate (art. 16 lit. e) OUG 34/2014).
In situatia in care un produs prezinta defecte vizibile la primire sau a fost livrat gresit, acesta va fi inlocuit sau rambursat integral, inclusiv costul de transport al expedierii initiale.
Completezi Formularul de retur: Formular retur. Alternativ, ne poti contacta la contact@venara.ro, trimitand: nume, prenume, numar comanda, IBAN, nume titular cont, nume banca, motivul returului.
Impachetezi produsul corect (ideal in cutia initiala). Produsul trebuie sa contina toate componentele si documentele (cadouri/bonusuri incluse), in stare perfect vandabila. In caz contrar, se poate aplica diminuarea valorii.
Expediezi coletul la adresa: Strada Republicii nr. 119, Baicoi, judetul Prahova, telefon: (+40) 723 387 651. Costul transportului pentru retur este suportat de client. Daca doresti, putem organiza noi preluarea prin curierul contractual; contravaloarea transportului se va scadea din suma rambursata.
Dupa ce coletul ajunge si este verificat, te anuntam prin email/telefon si efectuam plata: in max. 14 zile de la procesarea returului (in functie de banca). In cazul organizarii preluarii de catre noi, se va retine taxa de curier.
Retur total: returnam contravaloarea produselor si costul de transport al expedierii initiale in cazul in care produsul primit a fost defect sau incorect.
Retur partial: returnam contravaloarea produselor returnate; taxa de transport initiala nu se returneaza. In ambele situatii, transportul returului este suportat de client.
Consumatorul este responsabil pentru diminuarea valorii bunurilor rezultata din manipularea acestora peste ceea ce este necesar pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionarii.
Exemple de situatii ce pot conduce la diminuarea valorii:
In aceste cazuri, valoarea finala de restituit se stabileste in functie de costurile de readucere la starea vandabila sau de diferenta dintre pretul de nou si pretul de revanzare.
Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protectie a sanatatii sau igiena si care au fost desigilate de consumator (ex.: parfumuri, decanturi, cosmetice, produse de ingrijire personala).
Bunuri susceptibile a se deteriora sau a expira rapid.
Produse personalizate executate la comanda, cu acordul consumatorului.
Abonarea la newsletterul Venara este gratuita si voluntara.
Mesajele trimise nu sunt nesolicitate, iar dezabonarea se poate face oricand, din linkul dedicat aflat in subsolul fiecarui email.
Continutul newsletterului respecta legislatia privind comunicarile comerciale, iar datele personale sunt prelucrate in conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 (GDPR).
Pentru intrebari legate de datele tale, ne poti contacta la contact@venara.ro.
Prin accesarea site-ului, crearea contului, utilizarea platformei si plasarea comenzilor, clientul confirma ca a citit si a acceptat Termenii si Conditiile Venara, in forma afisata la data utilizarii.
Acceptarea se realizeaza prin bifarea casutei dedicate, transmiterea comenzii sau efectuarea platii online.
Darima Collections SRL nu poate fi tinuta raspunzatoare pentru:
Valoarea maxima a daunelor ce pot fi platite unui client nu poate depasi suma totala incasata pentru comanda respectiva.
Nu acceptam colete cu plata la destinatar si nici colete prin Posta Romana.
Returul se face prin orice firma de curierat preferata de client, respectand instructiunile primite dupa inregistrarea cererii.
Intrebari despre retur: contact@venara.ro
Inregistrare cerere retur: Formular retur sau contact@venara.ro
Aceasta politica se aplica exclusiv comenzilor online pe www.venara.ro si poate fi actualizata conform legislatiei sau procedurilor interne.